Polityka prywatności

Obowiązuje od 7 listopada 2022 roku 

I. Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest firma:

TopOkazje sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, kod pocztowy: 42-202, ul. Bojemskiego 25, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, pod numerem KRS 0000987136, która ma NIP: 9492256631 i REGON: 522823789 (dalej TopOkazje lub administrator). 
Firma TopOkazje ustala, po co i jak przetwarza Twoje dane.

Dbamy o Twoją prywatność

W polityce prywatności opisujemy w jaki sposób chronimy Twoją prywatność i Twoje dane osobowe, które przekazujesz nam, gdy robisz zakupy i wykonujesz inne aktywności na stronie sklepu.

Polityka określa cele, zakres i podstawy przetwarzania Twoich danych osobowych przez TopOkazje. Zabezpieczamy Twoje dane za pomocą środków technicznych i organizacyjnych, które są odpowiednie do możliwych zagrożeń i kategorii zagrożeń. W szczególności uwzględniamy ryzyko, które wynika z:

  • przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia danych;
  • utraty, modyfikacji lub nieuprawnionego ujawnienia danych;
  • nieuprawnionego dostępu do danych osobowych

Opisujemy w niej też po co, w jakim zakresie i na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Twoje dane. Zabezpieczymy je w sposób odpowiedni do zagrożeń, które mogą wystąpić, w szczególności:

  • przypadkowej lub niezgodnej z prawem utraty danych;
  • modyfikacji lub nielegalnego ujawnienia danych;
  • dostępu do danych osobowych przez osoby nieupoważnione.

Jeżeli skorzystasz z usług, których nie oferujemy bezpośrednio na przykład szybkich płatności, przeniesiemy Cię do innych stron i serwisów. Mają one innych administratorów danych, a ochrona danych odbywa się według zasad, które są określone w ich regulaminach, politykach prywatności i innych dokumentach.

Jeśli masz pytania o ochronę Twoich danych osobowych napisz do naszego Inspektora ochrony danych na adres [email protected] lub skontaktuj się w inny dogodny dla Ciebie sposób.

Więcej informacji o tym jak się z nami skontaktować znajdziesz w części VIII Dane kontaktowe i Inspektor Ochrony Danych.

[Podstawy prawne: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Ustawa o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 roku]

II. Zakres i sposoby w jakich przetwarzamy Twoje dane

Twoje dane będziemy przetwarzać w zależności z jakich usług i funkcjonalności strony skorzystasz. Potrzebujemy Twoich danych, aby przetwarzać Twoje zamówienia i zwroty, wysyłać Ci powiadomienia o statusie dostawy produktów oraz rozwiązywać ewentualne problemy z tym związane. Twoje dane osobowe wykorzystujemy także wtedy, gdy zarządzamy Twoimi płatnościami oraz przetwarzamy reklamacje i zgłoszenia gwarancyjne, które dotyczą Twoich zamówień. Dzięki danym osobowym otrzymujemy informacje niezbędne do sfinalizowania procesu zakupowego. 
W zależności od tego co robisz na stronie TopOkazji, możemy pobierać różne zestawy danych osobowych. Poniżej przedstawiamy jakie dane przetwarzamy i w jakim celu. Szczegółową informację na ten temat znajdziesz w części III Polityki Zasady przetwarzania danych osobowych – cele, podstawy i okres przetwarzania Twoich danych.

Kiedy odwiedzasz nasz sklep internetowy TopOkazje

Jeśli jesteś osobą która ma już u nas konto i jest zalogowana jesteśmy Cię w stanie zidentyfikować na podstawie posiadanych już danych dostępnych z Twojego konta.

Możesz też zrobić zakupy jako gość (klient niezalogowany), wtedy będziemy od Ciebie wymagać danych, które są niezbędne, abyśmy mogli wysłać i doręczyć Twoje zamówienie:

  • imię i nazwisko,
  • adres dostawy,
  • adres mejlowy,
  • numer telefonu,
  • dane do faktury, jeśli są inne niż adres dostawy.

Zawsze gdy odwiedzasz nasz sklep, przez stronę www lub aplikację mobilną, pobieramy pliki cookies, czyli ciasteczka, które są powiązane z Twoimi danymi osobowymi. Pobieramy zarówno ciasteczka, które są niezbędne, aby strona działała prawidłowo, jak i te, które nie są obowiązkowe, ale mamy Twoja zgodę, aby je pobierać, na przykład identyfikator internetowy, czyli numer IP.

Kiedy rejestrujesz konto

Gdy zakładasz u nas konto musisz podać dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres mejlowy
  • hasło do konta.

Jest to standardowy zestaw danych dla każdej osoby fizycznej. Jeśli nie podasz nam tych danych nie utworzymy dla Ciebie konta w sklepie.

Kiedy korzystasz konta

Gdy masz konto w naszym sklepie, masz dostęp do panelu użytkownika, w którym możesz uzupełniać, sprawdzać i zmieniać dane. Możesz też zarządzać zgodami, które wyrażasz.

Gdy korzystasz z konta zbieramy o Tobie dodatkowe informacje:

  • historię zakupów,
  • preferowane formy płatności,
  • dane, których używasz do wystawiania faktur VAT,
  • dane do wysyłki,
  • statusy płatności.

Kiedy zgłaszasz reklamację lub zwrot produktu

Jeżeli chcesz skorzystać z gwarancji, rękojmi, zwrócić produkt, wyślij zgłoszenie mejlem na adres [email protected]

Kiedy korzystasz z usług naszych partnerów w trakcie płatności

Aby zapłacić za zakupy możesz skorzystać z usług towarzyszących, czyli takich, które oferujemy, ale są to usługi naszych partnerów. Mogą to być raty, ubezpieczenia lub szybka płatność. Gdy korzystasz z takich usług, musisz podać dane, które są niezbędne do wykonania transakcji. W takim przypadku administratorem Twoich danych, będzie nasz partner, który odpowiada za dana usługę.

Kiedy kontaktujesz się z nami

Jeżeli piszesz do nas mejla lub kontaktujesz się przez formularz, podajesz nam:

  • adres mejlowy,
  • numer telefonu,
  • inne dane, które wpiszesz w wiadomości.

W ramach obsługi klienta, aby się z Tobą skontaktować możemy użyć danych, które masz zapisane na swoim koncie w sklepie.

Kiedy korzystasz z promocji lub bierzesz udział w akcji marketingowej

Promocje i akcje dedykowane klientom, które organizujemy przeważnie są oparte o odrębne regulaminy. Znajdziesz w nich klauzule informacyjną, w której opisujemy, jakie z Twoich danych osobowych będziemy przetwarzać, na potrzeby akcji.

Zanim weźmiesz udział w takiej promocji, musisz potwierdzić, że akceptujesz treść jej regulaminu.

Standardowe promocje cenowe, w których obniżamy ceny określonych produktów lub grup produktów oparte są o regulamin sprzedaży i nie wymagają podawania innych danych, niż te które podajesz podczas zakupów.

Przetwarzanie danych w marketingu

Używamy Twoich danych osobowych, aby przekazywać Ci różne informacje i oferty marketingowe. Robimy to mejlem, SMS–em lub telefonicznie – w zależności na co mamy Twoją zgodę.

Dane przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, zaakceptowanego przez Ciebie regulaminu lub w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (po spełnieniu przesłanek legalizacyjnych):

Zapisujesz się na Newsletter

Gdy korzystasz z naszej strony możesz zapisać się na newsletter TopOkazji. Znajdziesz tam informacje o produktach, które są u nas dostępne, naszych promocjach oraz o nowinkach ze świata technologii.

Aby wysłać Ci newsletter przetwarzamy Twój adres mejlowy, podany w trakcie zapisu. Dodatkowo, jeżeli mamy Twoją zgodę na profilowanie, możemy przygotować dla Ciebie newsletter z treścią specjalnie dla Ciebie.

Wyrażasz zgodę na zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych, w tym profilowanie albo korzystamy z naszego prawnie uzasadnionego interesu administratora

Możesz wyrazić zgodę na zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych oraz profilowanie. Oznacza to, że będziemy mogli przetwarzać Twoje dane automatycznie, bez udziału człowieka. W ten sposób możemy, na przykład, przygotować dla Ciebie indywidualną ofertę, na podstawie tego, jakie produkty przeglądasz lub kupujesz. Na podstawie tych danych możemy też przygotować dla Ciebie indywidualny newsletter.

Możemy korzystać z naszego prawnie uzasadnionego interesu administratora, aby dostosować treści, które Ci przekazujemy do Twoich preferencji i oczekiwań. W tym celu korzystamy z narzędzi marketingowych do celów statystycznych, analitycznych oraz badamy atrakcyjność ofert, które do Ciebie kierujemy.

Pliki cookies na naszej stronie – ciasteczka

Gdy wchodzisz na naszą stronę, otrzymujesz informację o plikach cookies i możesz wybrać, które z nich możemy pobierać. Wyjątkiem są ciasteczka, które są niezbędne, aby strona działała.

Gdy zaakceptujesz pliki cookies na naszej stronie, będziemy zbierać określone w nich informacje w celach statystycznych czy analitycznych. Pliki cookies mogą pobierać Twój adres IP. Nie możemy Cię zidentyfikować przy pomocy samego adresu IP, ale w połączeniu z innymi danymi możemy być w stanie to zrobić.

Szczegółowe informacje, o tym jakie dane są w ciasteczkach i jak je przetwarzamy, znajdziesz w naszej polityce cookies.

Przetwarzanie danych osobowych w związku z roszczeniami stron

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, gdy dochodzimy naszych roszczeń i praw lub bronimy się przeciwko roszczeniom, które Ty zgłosiłeś wobec nas.

W tym celu będziemy przetwarzać dane, które są niezbędne do rozpatrzenia roszczenia lub obrony przed nim.

Dane będziemy przetwarzać do zakończenia sprawy lub uprawomocnienia się wyroku. W czasie rozpatrywania roszczenia, nie usuniemy Twoich danych nawet, jeżeli o to poprosisz.

[podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO]

III. Zasady przetwarzania danych osobowych – cele, podstawy i okres przetwarzania Twoich danych

Przetwarzanie danych osobowych w procesie zakupowym i obsłudze posprzedażowej

Potrzebujemy Twoich danych, aby obsłużyć Twoje zamówienia i zwroty, wysyłać Ci powiadomienia o statusie dostawy produktów oraz rozwiązywać ewentualne problemy z tym związane. Twoje dane osobowe wykorzystujemy także wtedy, gdy zarządzamy Twoimi płatnościami, obsługujemy zgłoszenia gwarancyjne i zwroty dotyczące zamówionych przez Ciebie produktów.

Dzięki danym osobowym otrzymujemy informacje niezbędne do sfinalizowania procesu zakupowego. Dodatkowo na ich podstawie możemy:

  • zidentyfikować Cię i sprawdzić, czy Twój wiek kwalifikuje Cię do zakupów online;
  • potwierdzić Twój adres z podmiotami zewnętrznymi, na przykład przy dostawie;
  • sprawdzić Twoją historię płatności, aby zaproponować Ci dogodne dla Ciebie formy płatności.

Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo będziesz naszym aktywnym klientem (nie zrezygnujesz ze świadczonych przez nas usług).

Ponieważ dbamy o ciągłość dostaw i dostępność produktów dla wszystkich klientów, możemy zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie sprzedaży ograniczać( czasowo) możliwość zakupu określonych produktów, czy nawet grup asortymentowych (na przykład możemy określić maksymalną ilość sztuk jaką możesz zakupić). W takim przypadku Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, co oznacza że nie usuniemy Twoich danych osobowych, nawet jeżeli tego zażądasz, do czasu, aż zdejmiemy ograniczenia.

Pamiętaj, że jeśli zwracasz produkt lub oddajesz go do nas w ramach zgłoszenia gwarancyjnego jesteś zobowiązany usunąć wszelkie swoje dane z urządzenia, w tym dane osobowe tam zawarte. Nie odpowiadamy za dan, które na nim pozostawisz. Ty jako właściciel tych danych odpowiadasz za dostarczenie do nas urządzenia bez danych prywatnych, w tym danych osobowych. Jeśli tego nie zrobisz, możemy Twoje dane usunąć.

Jeśli korzystasz z gwarancji producenta, a my jesteśmy pośrednikiem, który przekazuje Twój sprzęt w ramach zgłoszenia gwarancyjnego, to możemy urządzenie zawierające Twoje dane, w tym dane osobowe przekazać do serwisu zewnętrznego danego producenta.

Jeśli nie możesz usunąć danych z przyczyn technicznych (np. sprzęt się nie uruchamia, w związku z tym nie ma możliwości usunąć danych tam zawartych) każdorazowo zgłoś to nam przed przekazaniem sprzętu.

W trakcie zakupów i obsłudze posprzedażowej możemy przetwarzać następujące dane osobowe:

  • dane kontaktowe i do wysyłki: imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu;
  • informacje na temat płatności i historię płatności;
  • informacje na temat zamówień;
  • informacja o reklamacjach i zwrotach czy anulowanych zamówieniach.

Szczegółowe informacje znajdziesz w tabeli poniżej:

Kategoria lub rodzaj danych osobowych Cele przetwarzania Podstawa prawna Okres przechowywania
  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • hasło
Rejestracja konta w sklepie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO Do czasu, aż zrezygnujesz z naszych usług.
  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • hasło
  • numer telefonu
  • adres zamieszkania i dostawy
  • nazwa i siedziba firmy

Obsługa konta użytkownika

Obsługa zakupów w tym informowanie o statusie zamówienia i dostawie dla klientów zalogowanych

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Do czasu, aż zrezygnujesz z naszych usług.

  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • adres zamieszkania i dostawy

Obsługa zakupów w tym informowanie o statusie zamówienia i dostawie dla klientów niezalogowanych.

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Do momentu zrealizowania dostawy z uwzględnieniem z uwzględnieniem czasu na zwrot.

  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania i dostawy
  • nazwa firmy
  • NIP
  • adres siedziby firmy
  • number rachunku bankowego

Wystawianie dokumentów, które dotyczą sprzedaży – faktur VAT, faktur korygujących, not.

Obowiązki ustawowe związane z rozliczeniami podatkowymi i obowiązkami rachunkowymi.

Art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z art. 74 Ustawy o rachunkowości oraz art. 70 § 1 Ordynacji podatkowej.

Przez 5 lat, od kiedy zakończy się rok, w którym miało miejsce zdarzenie tworzące obowiązek prawny, do którego zostały wystawione dokumenty.

  • Dane klienta zalogowanego

Indywidualne ustawienia konta klienta w panelu sterowania.

Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO

Do czasu zmiany indywidualnych ustawień tj. wycofania wyrażonej zgody.

  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • adres zamieszkania i dostawy
  • nazwa firmy
  • NIP
  • adres siedziby firmy
  • numer rachunku bankowego

Obsługa reklamacji, zwrotów oraz rękojmi, w tym informowanie o statusie zgłoszenia.

Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z Ustawą o prawach konsumenta orasz Kodeksem Cywilnym.

Przez 2 lata, od kiedy rozpatrzymy reklamację.

  • imię i nazwisko
  • podpis

Obsługa wniosków o utylizację zużytego sprzętu zgłoszonego przez klienta.

Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 37 Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

Przez 2 lata, od kiedy klient złoży wniosek o utylizację.

  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • inne dane wskazane przez klienta

Obsługa reklamacji i problemów technicznych związanych z działaniem strony sklepu i aplikacji lub kontem klienta

Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

Do czasu ostatecznego załatwienia sprawy.

  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • adres zamieszkania
  • nazwa firmy
  • NIP
  • adres siedziby firmy
  • numer rachunku bankowego
  • inne dane niezbędne do załatwienia sprawy.

Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na windykacji należności lub prowadzeniu i obsłudze spraw sądowych, mediacyjnych i arbitrażowych.

Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

2 lata od daty  ostatecznego załatwienia sprawy.

Za zakupy, które zrobisz w naszym sklepie możesz zapłacić bezgotówkowo na wiele sposobów.

Jeżeli wybierasz bezgotówkową formę płatności zgadzasz się, abyśmy przekazali Twoje dane do naszych partnerów, którzy są operatorami płatności bezgotówkowych. Potrzebują oni Twoich danych aby obsłużyć płatność i inne usługi, z których skorzystasz.

Gdy przekażemy Twoje dane operator płatności staje się administratorem Twoich danych, my jesteśmy odrębnym administratorem i przetwarzamy informację o tym, jaka została wybrana przez Ciebie metoda płatności.

Operator płatności powinien przekazać Ci klauzulę informacyjną o tym, jak przetwarza Twoje dane osobowe. Może to zrobić w formie tekstu w formularzu płatności lub dodać jako załącznik. Może też odesłać Cię do swojej strony internetowej lub serwisu, gdzie znajdziesz taką informację.

Jeśli chcesz zrobić zakupy na raty lub dokupisz dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, również korzystasz z usług, które są świadczone przez naszych partnerów.

Aby zweryfikować Twoją zdolność kredytową będą oni wymagać od Ciebie podania danych osobowych i oni będą je przetwarzać jako administrator.

Wniosek wypełnisz na formularzu danego partnera, gdy przekierujemy Cię na jego stronę internetową.

Jeśli chcesz możemy pobrać, wydrukować i wysłać Ci dokument końcowy – polisę ubezpieczeniową lub umowę ratalną. Możesz też pobrać je samodzielnie.

W poniższej tabeli znajdziesz informację w jakim celu, na jak długo i na jakiej podstawie przetwarza Twoje dane, gdy korzystasz z usług naszych partnerów:

Kategoria lub rodzaj danych osobowych Cele przetwarzania Podstawa prawna Okres przechowywania
  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania lub siedziby firmy
  • nazwa firmy
  • NIP
  • wysokość zarobków lub posiadanych środków do weryfikacji zdolności kredytowej
  • inne dane niezbędne do załatwienia sprawy

Obsługa i wsparcie w przypadku, gdy skorzystasz z usług np. zakupów na raty, które są świadczone przez naszych partnerów.

Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w związku z deklarowanym zakupem usługi dodatkowej.

Do czasu zakończenia sprawy – udzielenia rat lub odmowy.

  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania lub siedziby firmy
  • nazwa firmy
  • NIP

Obsługa konta użytkownika

Obsługa zakupów w tym informowanie o statusie zamówienia i dostawie dla klientów zalogowanych

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Do czasu, aż zrezygnujesz z naszych usług.

  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania
  • nazwa firmy
  • adres siedziby firmy
  • numer rachunku bankowego
  • informacja o wybranej metodzie płatności
  • historia płatności

Obsługa zakupów w tym informowanie o statusie zamówienia i dostawie dla klientów niezalogowanych.

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Do momentu zrealizowania dostawy z uwzględnieniem z uwzględnieniem czasu na zwrot.

Formularz kontaktu oraz inne formy obsługi zgłoszeń klienta

Jeżeli wysyłasz do nas mejla lub kontaktujesz się przez formularz, przetwarzamy Twoje dane. W Tabeli poniżej, znajdziesz szczegóły takiego przetwarzania:

Kategoria lub rodzaj danych osobowych Cele przetwarzania Podstawa prawna Okres przechowywania
  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • nick
  • inne dane niezbędne do załatwienia sprawy

Kontaktowanie się z klientem w celach związanych z wykonaniem umowy lub świadczeniem usług dodatkowych poprzez dostępne kanały komunikacji (mejl, telefon)

Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO

Do zakończenia świadczenia usług

Formularz kontaktu:

  • adres mejlowy
  • numer telefonu

Wiadomośc przesłana mejlem:

  • adres mejlowy
  • dane z podpisu
  • dane ze stopki

Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na obsłudze zgłoszenia klienta, które nie jest bezpośrednio związane z umową lub

Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na obsłudze zgłoszenia klienta, które nie jest bezpośrednio związane z umową.

Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

Do czasu załatwienia ostatecznego  sprawy

Przetwarzanie danych w marketingu

Twoje dane osobowe przetwarzamy także do celów marketingowych. Robimy to na podstawie zgody, którą od Ciebie otrzymaliśmy. Zgodnie z prawem możemy przetwarzać Twoje dane, do momentu, aż wycofasz swoją zgodę – możesz to zrobić w dowolnym momencie, ale pamiętaj że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem. Twoje dane przetwarzamy również, gdy mamy w tym uzasadniony interes.

Możemy używać Twoich danych do celów marketingu bezpośredniego towarów lub usług i wysłać Ci informacje handlowe za pośrednictwem komunikacji elektronicznej, np. mejlem.

Kontaktujemy się mejlowo, telefonicznie, SMS–owo w zależności od tego jaką formę komunikacji wybraliśmy i na jaką, mamy Twoją zgodę.

Działania marketingowe mogą być powiązane z profilowaniem. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych osobowych, które wybraliśmy, ocenimy i przeanalizujemy Twoje zachowanie. Następnie stworzymy prognozę, która w przyszłości pozwoli nam optymalizować naszą ofertę. Dzięki prognozie będziemy też mogli przedstawić Ci ofertę, którą przygotujemy specjalnie dla Ciebie.

Dane przetwarzamy również do celów statystycznych i analitycznych, aby optymalizować i doskonalić naszą ofertę.

Na podstawie danych, które zbieramy możemy tworzyć profile klientów i tworzyć spersonalizowane reklamy, kampanie marketingowe czy akcje sprzedażowe.

Jeśli mamy Twoją zgodę na korzystanie z cookies, możemy korzystać z informacji, które zawierają, w celach statystycznych i analitycznych.

W celu działań marketingowych możemy przetwarzać takie dane jak:

  • dane kontaktowe: adres mejlowy, numer telefonu i kod pocztowy;
  • dane demograficzne, lokalizacyjne;
  • informacje o ofertach z których korzystasz i produktach, które umieszczasz w koszyku zakupów lub z niego usuwasz;
  • informacje zebrane z ciasteczek.

Dodatkowo jeśli masz konto w naszym sklepie, będziemy też przetwarzać Twoje dane osobowe, które masz zapisane na tym koncie do celów marketingowych, czyli m.in.:

  • imię i nazwisko;
  • adres;
  • dane demograficzne;
  • historię zakupów;
  • sposób nawigacji po stronie i kliknięte elementy.

Działania marketingowe możemy prowadzić samodzielnie lub z udziałem naszych partnerów.

Będziemy przechowywać Twoje dane do celów marketingu bezpośredniego do momentu, w którym nastąpi jedna z poniższych sytuacji:

  • wycofasz swoją zgodę
  • akcja do, której wykorzystywaliśmy Twoje dane, zakończy się
  • złożysz skuteczny sprzeciw lub zrezygnujesz ze świadczonych przez nas usług (w zależności od podstawy prawnej przetwarzania danych).

W związku z działaniami marketingowymi przetwarzamy Twoje dane osobowe według zasad opisanych w poniższej tabeli:

Kategoria lub rodzaj danych osobowych Cele przetwarzania Podstawa prawna Okres przechowywania
  • adres mejlowy

Świadczenie usługi wysyłki Newslettera

Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO

Do czasu rezygnacji z usługi.

W zależności od wybranego źródła kontaktu:

  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • nick z czatu

Wysyłanie spersonalizowanych reklam, na postawie zgody klienta: kampanie reklamowe Google Ads, SalesForce, realizowane z udziałem agencji reklamowych

Art. 6 ust. 1 a) RODO

Do czasu wycofania zgody.

Dane powiązane z danymi osobowymi np. IP klienta, który odwiedza sklep.

Remarketing własnych towarów i usług, reklama wyświetlana w oparciu o odwiedziny klienta na stronie sklepu, ruchu na stronie (reklama kontekstowa).

Art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO

Do złożenia skutecznego sprzeciwu.

Dane powiązane z danymi osobowymi respondenta np.:

  • wiek,
  • płeć,
  • preferencje zakupowe,
  • wynagrodzenie określone w przedziałach kwotowych,
  • IP urządzenia.

Prowadzenie badań klienckich statystycznych i analitycznych w celu optymalizacji oferty i świadczonych usług.

Art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO

Do złożenia skutecznego sprzeciwu.

  • adres mejlowy
  • numer telefonu

Marketing własnych produktów i usług realizowany różnymi kanałami w związku z określoną aktywnością klienta w sklepie.

Art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO

Do złożenia skutecznego sprzeciwu.

Przetwarzanie danych w związku z wykonaniem żądań wynikających z RODO

W części IV Polityki Prywatności, opisujemy jakie masz prawa zgodnie z RODO, jeżeli jesteś osobą fizyczną. Jeśli przesyłasz nam lub składasz swoje żądanie, to przetwarzamy Twoje dane osobowe, które są w nim zawarte. Treść takiego żądania przechowujemy do celów dowodowych.

Nie usuniemy Twoich danych, jeżeli jesteśmy w trakcie przygotowywania Twojego zamówienia lub wyjaśniamy z Tobą jakąś sprawę, związaną z zakupami i usługami, z których korzystasz.

Poniżej prezentujemy jak przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy obsługujemy Twoje żądania:

Kategoria lub rodzaj danych osobowych Cele przetwarzania Podstawa prawna Okres przechowywania
  • imię (imiona) i nazwisko
  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • dane, które wskazał wnioskodawca

Realizacja żądania zgodnie z zakresem wskazanym przez wnioskodawcę. Dotyczy następujących artykułów RODO:
-Art. 7 ust. 3, Art. 15, Art. 16, Art. 17,Art. 18, Art. 20, Art. 21.

Uwzględniając zasadę rozliczalności (konieczność archiwizacji do celów dowodowych związanych z prowadzonym rejestrem).

Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w powiązaniu ze wskazanymi artykułami RODO tj. Art. 7 ust. 3, Art. 15, Art. 16, Art. 17,Art. 18, Art. 20, Art. 21. Maksymalnie przez okres 6 lat liczą, od daty, w której został złożony wniosek.

Przetwarzanie danych w związku z roszczeniami stron

Możemy przetwarzać Twoje dane, gdy obsługujemy roszczenia, zarówno zgłoszone przez Ciebie, jak i te, których sami dochodzimy.

Zakres przetwarzanych danych, zależy od tego, czego dotyczy roszczenie. Zawsze przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne, aby rozpatrzyć dane roszczenie.

Przykładowy zestaw takich danych przedstawiamy w tabeli poniżej.

Kategoria lub rodzaj danych osobowych Cele przetwarzania Podstawa prawna Okres przechowywania
  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • adres do korespondencji
  • inne dane niezbędne do załatwienia sprawy np. dane o zamówieniach, reklamacjach, zgłoszonych żądaniach

Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na dochodzenie roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

Do czasu załatwienia sprawy lub uprawomocnienia się decyzji administracyjnej lub wyroku sądowego.

W przypadku osób fizycznych, które prowadzą działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych dodatkowo:

  • imię i nazwisko
  • adres mejlowy
  • numer telefonu
  • nazwa firmy
  • NIP
  • adres siedziby firmy
  • inne dane niezbędne do załatwienia sprawy np. dane o zamówieniach, reklamacjach, zgłoszonych żądaniach

Bezpieczeństwo naszych usług, monitorowanie przestrzegania regulaminu.

Cały czas monitorujemy nasze systemy, aby zapewnić bezpieczeństwo klientom, którzy robią u nas zakupy lub korzystają z naszych usług. W tym celu możemy pozyskiwać i rejestrować Twoje dane osobowe, które otrzymujemy na nasze serwery z przeglądarek internetowych lub aplikacji, gdy korzystasz z naszego sklepu. W ten sposób możemy wykryć zagrożenie i zapewnić bezpieczeństwo ruchu na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej.

Dodatkowo cały czas sprawdzamy, czy użytkownicy strony internetowej lub aplikacji przestrzegają przepisów prawa, w tym naszego Regulaminu.

Jeżeli wykryjemy próby, złamania przepisów lub Regulaminu osoba, która to robi zostanie zablokowana i zostaną wobec niej wyciągnięte konsekwencje.

Kategoria lub rodzaj danych osobowych Cele przetwarzania Podstawa prawna Okres przechowywania

Dane, powiązane z danymi osobowymi, które mamy w systemie:

  • zachowania na stronie
  • wykorzystywanie funkcji
  • wykorzystywanie dostępnych narzędzi
  • badanie aktywności na stronie

Niezbędność wykonania umowy pomiędzy sklepem, a klientem w zakresie wspierania bezpieczeństwa usług świadczonych drogą elektroniczną oraz bezpieczeństwa użytkowników, przeciwdziałania nadużyciom, w tym oszustwom, działaniom naruszającym dobre obyczaje, mającym ma celu ominiecie przepisów prawa czy zapisów Regulaminu i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu.

Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO

Do zakończenia korzystania z usług.

Wyłączenie odpowiedzialności TopOkazje w związku z sytuacjami niezależnymi od sklepu

Nie bierzemy odpowiedzialności za prawidłowe przetwarzanie danych osobowych i związane z tym procesy, jeżeli Twoje dane osobowe zostaną udostępnienie nieuprawnionym osobom lub podmiotom, w wyniku jednej z poniższych sytuacji:

  • dane, które od Ciebie dostaliśmy są błędne np. błędny adres e-mail, błędny numer telefonu, nieprawidłowy adres do wysyłki;
  • korzystasz z ogólnodostępnego komputera, co zwiększa ryzyko wycieku danych i braku spersonalizowanych ustawień (np. przeglądarek) lub korzystasz z profilu lub urządzenia, które nie jest Twoje – działa ono w według ustawień właściciela;
  • Twoja skrzynka mejlowa została przejęta (np. w wyniku cyberataku lub braku odpowiednich zabezpieczeń), przez co Twoje hasło do konta w naszym sklepie uzyskała osoba postronna;
  • przez niedbalstwo np. pozostawieniem zalogowanej sesji na ogólnodostępnym urządzeniu, podanie przez Ciebie hasła innej osobie, zastosowania hasła o innej sile niż maksymalna, którą sugeruje strona podczas zakładania konta, stosowania tego samego hasła w różnych serwisach, czy przez działanie złośliwego oprogramowania na Twoim urządzeniu;
  • udostepnienie przez Ciebie, Twoich danych osobom trzecim, aby odebrały zamówienie, złożyły reklamację lub zrealizowały inny proces w naszym sklepie, co doprowadziło do incydentu;
  • dane wyciekły przez błędy naszych partnerów, którzy byli w danym procesie administratorami Twoich danych np. przewoźników, kurierów, banków, instytucji finansowych i innych.
IV. Twoje prawa w kontekście RODO 

TopOkazje realizują Twoje prawa, które wynikają z RODO, w tym prawa opisane w art. 15-22 RODO.

Jeżeli chcesz skorzystać ze swoich praw, napisz mejla do naszego inspektora ochrony danych na adres [email protected].

Z inspektorem możesz też skontaktować się w inny dogodny dla Ciebie sposób:

  • wyślij maila na adres: [email protected];
  • użyj formularza dostępnego na stronie www.topokazje.pl;
  • napisz na adres pocztowy: TopOkazje. ul. Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa z dopiskiem inspektor ochrony danych.

Dane kontaktowe znajdziesz również w części VIII polityki prywatności.

Poniżej znajdziesz opis praw, które Ci przysługują.

Prawo dostępu do danych art. 15 RODO

W każdej chwili masz prawo sprawdzić, które z Twoich danych osobowych przetwarzamy, dowiedzieć się:

  • jaki jest ich zakres;
  • w jakich celach są przetwarzane;
  • w oparciu o jakie podstawy prawne je przetwarzamy;
  • komu je udostępniamy;
  • jaki jest planowany czas ich przechowywania.

Jeśli chcesz możesz otrzymać od nas kopię swoich danych – aby to zrobić skontaktuj się z nami.

Prawo do sprostowania danych art. 16 RODO

Masz prawo poprawić lub uzupełnić swoje dane osobowe, w przypadku kiedy są one niekompletne lub nieprawidłowe. Jeśli masz konto w sklepie TopOkazje w ustawieniach możesz w każdej chwili samodzielnie poprawić lub uzupełnić swoje dane osobowe. Możesz też w tym celu skontaktować się z nami.

Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) Art. 17 RODO

Masz prawo w dowolnym momencie usunąć swoje dane osobowe, które przetwarzamy (zostać zapomnianym). Aby to zrobić użyj specjalnego przycisku, który jest dostępny, gdy zalogujesz się na swoje konto lub skontaktuj się z nami w inny dogodny dla Ciebie sposób.

Wyjątkiem są sytuacje, kiedy:

  • masz otwarte zamówienie – jeszcze niewysłane lub wysłane tylko częściowo;
  • czekamy na Twoją opłatę, niezależnie od metody płatności;
  • kupiłeś coś w naszym sklepie – wtedy zachowamy Twoje dane osobowe dotyczące transakcji w celach sprawozdawczo-księgowych, w tym dowodowych;
  • jeśli kupiłeś u nas produkt, który objęliśmy czasowym ograniczeniem sprzedaży np. ilościowym, ponieważ jest trudno dostępny na rynku – wtedy nie będziemy mogli usunąć Twoich danych do czasu, aż zdejmiemy ograniczenia (przechowujemy dane niezbędne do ustalenia, czy kupiłeś już u nas produkt objęty ograniczeniem);
  • jeśli jesteśmy zobowiązani zabezpieczyć Twoje dane na podstawie wniosku skierowanego do nas przez uprawniony organ państwowy np. policję, prokuraturę, sąd itp.;
  • jeśli Twoje dane są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.

Prawo do ograniczenia przetwarzania art. 18 RODO

  • Możesz zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Twoich danych osobowych, gdy:
  • nie zgodzisz się, abyśmy przetwarzali Twoje dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Ograniczymy przetwarzanie danych, jeśli stwierdzimy że Twoje prawa są nadrzędne względem naszego uzasadnionego interesu.
  • zgłosisz, że Twoje dane osobowe są niepoprawne. Ograniczymy przetwarzanie danych do momentu, aż sprawdzimy ich poprawność;
  • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem. Wtedy możesz nie zgodzić się na usuniecie danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczenia używania Twoich danych osobowych;
  • nie potrzebujemy już Twoich danych osobowych, ale są one potrzebne Tobie do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Aby skorzystać z tego prawa skontaktuj się z nami.

Obowiązek powiadomienia o sprostowaniu lub usunięciu danych lub o ograniczeniu przetwarzania art. 19 RODO

Jeśli tego zażądasz, poinformujemy Cię, kto jest odbiorcą Twoich danych osobowych. 
Mamy obowiązek poinformować o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania danych, każdego komu przekazaliśmy dane, jeżeli jest to możliwe lub nie wymaga niewspółmiernego wysiłku.
[podstawa prawna: art. 16,17 lub 18 RODO]

Prawo do przenoszenia danych art. 20 RODO

Z prawa do przenoszenia możesz skorzystać gdy na podstawie Twojej zgody lub zawartej z Tobą umowy przetwarzamy Twoje dane osobowe w sposób zautomatyzowany. Masz prawo otrzymać od nas kopię swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytania formacie. Kopię tę możemy przesłać bezpośrednio Tobie lub innemu podmiotowi, który odtąd będzie przetwarzał te dane. Pamiętaj, że dotyczy to wyłącznie danych osobowych, które mamy od Ciebie. Uzyskanie kopii danych wymaga kontaktu z nami.

Prawo do sprzeciwu art. 21 RODO

Masz prawo sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych w zakresie, w jakim to robimy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Sprzeciw taki powinien być uzasadniony przez Ciebie. Zaprzestaniemy wówczas przetwarzania Twoich danych osobowych, do czasu ustalenia czy Twoje prawa są nadrzędne względem naszego interesu. Nie zrobimy tego, gdy zgodnie z prawem Twój interes lub Twoje prawa zostaną unieważnione albo będą wobec Ciebie roszczenia prawne. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym.

Nie musisz uzasadniać swojego sprzeciwu, jeśli dotyczy on przetwarzaniu danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.

Prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu art. 22 RODO

Masz prawo nie wyrazić nam zgody na zautomatyzowane podejmowanie decyzji względem Twoich danych osobowych, w tym ich profilowanie, które wywołuje skutki prawne wobec Ciebie lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływa. Zgodę możesz wycofać samodzielnie, jeżeli masz konto w naszym sklepie – w zakładce „ustawienia”. Jeżeli nie masz konta skontaktuj się z nami i zgłoś wycofanie zgody.

Aby skutecznie skorzystać z prawa sprzeciwu wobec profilowania Twoich danych osobowych, musisz wylogować się z wszystkich urządzeń i usunąć wszelkie pliki cookies, w tym z przeglądarek (proces usuwania może zająć do 48 godzin). O tym jak prawidłowo usunąć pliki cookies dowiesz się z polityki cookies.

Prawo do zgłoszenia skargi do organu nadzorczego art. 77 RODO

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niewłaściwie masz prawo zgłosić skargę do organu nadzorczego, czyli Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, adres mejlowy: [email protected]

Możesz też skontaktować się z nami, aby wyjaśnić sprawię.

Prawo do niewyrażenia zgody i wycofania zgody w dowolnym momencie

Jeśli przetwarzanie danych wymaga Twojej zgody, masz prawo jej nie wyrazić. Takie sytuacje mają miejsce, kiedy np. pytamy Cię, czy chcesz otrzymywać od nas informacje marketingowe.

Zawsze masz prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, którą wyraziłeś na podstawie art. 7 ust. 3 RODO np. na działania marketingowe, profilowanie, ale pamiętaj że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem.

V. Polityka cookies i podobne technologie

TopOkazje korzystają z technologii, która pozwala gromadzić pliki cookies (w tym adresy IP), piksele śledzące, dane lokalne (w tym dane globalizacyjne) czy powiadomienia typu push. Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej i została przez Ciebie wyra zona zgoda na udostępnienie Twojej lokalizacji, będziemy o niej informowani. Informacje o tym, w jaki sposób korzystamy z tych technologii, znajdziesz w Polityce cookies.

VI. Odbiorcy danych i przekazywanie danych osobowych do państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego 

Twoje dane możemy przekazywać naszym partnerom, z którymi współpracujemy i od których nabywamy sprzęt, są to:

  • x-kom sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, kod pocztowy: 42-202, ul. Bojemskiego 25, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000429838, która ma NIP: 9492107026 i REGON: 241123546;
  • al.to sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, kod pocztowy: 42-202, ul. Bojemskiego 25, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000416025, która ma NIP: 9492191268 i REGON: 242901678;
  • combat sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, kod pocztowy: 42-202, ul. Bojemskiego 25, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000712907, która ma NIP: 9492223436 i REGON: 368931348;

Podane przez Ciebie dane możemy przekazać innym podmiotom, na przykład firmom, które świadczą dla nas określone usługi. Podmioty te będą przetwarzać dane osobowe na podstawie zawartej z nami umowy i wyłącznie w zakresie, w jakim im to zlecimy. Są to podmioty, które:

  • wysyłają komunikaty SMS i powiadomienia o zakupach;
  • utrzymują systemy teleinformatyczne (systemy ticketowe, helpdesk, systemy księgowe, systemy analityczne oraz inne usługi IT), zapewniają komunikację wewnętrzną oraz obsługę zgłoszeń;
  • przechowują dane w formie elektronicznej i zapewniają bezpieczne przechowywane danych systemowych;
  • trwale niszczą nośniki danych – papierowe oraz w formie elektronicznej;
  • świadczą usługi konsultingowe, prawne itp., które wspierają nas w realizacji poszczególnych procesów;
  • wykonują naprawy i wymiany gwarancyjne w przypadku, kiedy zgłaszasz reklamację i korzystasz z gwarancji zakupionego sprzętu.

Twoje dane możemy również przekazywać podmiotom, które mogą je przetwarzać jako administrator danych w związku z oferowaniem określonych usług. W szczególności dane możemy przekazywać:

  • firmom kurierskim, które doręczają zamówienia;
  • firmom z sektora finansowego, które są operatorami płatności lub oferują zakupy ratalne;
  • firmom ubezpieczeniowym, jeśli dodatkowo ubezpieczasz zakupiony produkt;
  • firmom windykacyjnym działającymi na nasze zlecenie;
  • naszym partnerom, z którymi w współpracujemy ramach organizacji np. promocji oraz akcji specjalnych dla klienta;

Twoje dane mamy obowiązek przekazać na podstawie przepisów prawa instytucjom publicznym, które do nas wystąpią w związku z prowadzonymi postępowaniami dotyczącymi możliwych naruszeń prawa, są to w szczególności:

  • policja, prokuratura, sądy;
  • komornicy sądowi;
  • urzędy skarbowe i służby celne;
  • agencje i instytucje rządowe, w tym instytucje UE przeciwdziałające terroryzmowi i zorganizowanej przestępczości międzynarodowej;
  • inne instytucje państwowe, w tym służby, które są uprawione do uzyskania danych osobowych;

Sami również możemy występować do instytucji publicznych i przekazywać im dane w przypadku kiedy zidentyfikujemy potencjalne przestępstwo dokonane u nas.

TopOkazje nie sprzedają Twoich danych osobowych, nie udostępnią ich też firmom prowadzącym agresywne działania marketingowe (typu fotowoltaika, kredyty chwilówki, pokazy sprzętu i inne) ani nie wymienią się nimi z innymi podmiotami.

Twoje dane osobowe przekazywać możemy zarówno w krajach Unii Europejskiej, jak i poza Europejski Obszar Gospodarczy. Przekazanie danych poza EOG jest dopuszczalne, o ile Komisja Europejska stwierdzi, że to państwo trzecie, terytorium lub określony sektor lub określone sektory w tym państwie trzecim lub dana organizacja międzynarodowa zapewniają odpowiedni stopień ochrony (art. 45 RODO). Przy braku takiego stwierdzenia ze strony Komisji, dane mogą być przekazane do kraju spoza Unii lub do organizacji międzynarodowej, o ile przewidziano odpowiednie gwarancje (np. klauzula standardowej ochrony danych, przyjęta przez Komisję lub organ nadzorczy właściwy dla ochrony danych osobowych) oraz wykonalne prawa i skuteczne środki prawne.

Zawsze kiedy przekazujemy Twoje dane poza EOG robimy to zachowaniem obowiązujących przepisów prawa. Twoje dane mogą być przekazane poza EOG do:

  • Google Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, w Irlandii w związku z korzystaniem z narzędzi i technologii reklamowych Google Ads;
  • Microsoft Ireland Operations, Ltd z siedzibą w Dublinie, w Irlandii, w związku z korzystaniem z narzędzi i technologii oferowanych przez ten podmiot;
  • SFDC UK, Ltd (SalesForce) z siedzibą w Londynie, w Wielkiej Brytanii, w związku z korzystaniem z usług służących obsłudze sprzedażowej i działaniom marketingowym;
  • SFDC Ireland, Ltd (SalesForce) z siedzibą w Dublinie, w Irlandii, w związku z korzystaniem z usług służących obsłudze sprzedażowej i działaniom marketingowym;
  • Google LLC z siedzibą w Mountain View, w Stanach Zjednoczonych, w związku z korzystaniem z mechanizmu Google reCAPTCHA w celu zapewnienia bezpieczeństwa;
  • QUADIENT INTERNATIONAL SUPPLY LIMITED z siedzibą w Londynie w Wielkiej Brytanii w związku z korzystaniem z systemu pakującego CVP Everest;
VII. Automatyzacja i profilowanie danych

Twoje dane nie są automatycznie przetwarzane, w tym profilowane.

Jeśli wyrazisz zgodę będziemy automatycznie przetwarzać Twoje dane, w tym je profilować zgodnie z art. 22 RODO. Pamiętaj że wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym czasie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.

Jak działa zautomatyzowany proces decyzyjny oraz profilowanie

Jeśli wyrazisz zgodę przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę. Będziemy to robić na podstawie np. Twojej historii zakupów. Będzie się to odbywać w sposób automatyczny bez udziału człowieka.

VIII. Dane kontaktowe i Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Inspektorem ochrony Danych jest Piotr Błaszczeć. We wszelkich sprawach związanych z prywatnością i ochroną Twoich danych osobowych możesz napisać mejla do naszego inspektora na adres [email protected]

Z inspektorem możesz też skontaktować się w inny dogodny dla Ciebie sposób:

  • mejlowo na adres: [email protected]
  • przez formularz kontaktowy na stronie www.topokazje.pl
  • listownie na adres pocztowy: TopOkazje. ul. Bojemskiego 25, 42-202 Częstochowa z dopiskiem Inspektor ochrony danych.
IX. Zmiany w Polityce prywatności

Możemy zmienić postanowienia niniejszej Polityki zgodnie z zasadami zmian, które określa Regulamin sprzedaży. O każdej takiej zmianie będziemy informować z wyprzedzeniem. Zawsze gdy uaktualnimy politykę prywatności, jej najnowszą wersję zamieścimy na naszej stronie internetowej w zakładce Polityka prywatności.

X. Postanowienia końcowe

Polityka prywatności wchodzi w życie, w dniu w którym zostanie opublikowana na stronie internetowej TopOkazje pod adresem topokazje.pl w zakładce Polityka Prywatności.