Zwroty i reklamacje

Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia napisz do nas mejla [email protected]

Poniżej znajdziesz informacje, jak:

  • Zwrócić produkt
  • Zgłosić reklamację u producenta
  • Zgłosić reklamację u producenta za naszym pośrednictwem
  • Zgłosić reklamację z tytułu rękojmi

Zwrot produktu

Produkty kupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od kiedy zamówienie zostanie doręczone. Towar, który zwracasz powinien być pełnowartościowy i nie nosić śladów użytkowania.

Aby zwrócić produkt, prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Aby to zrobić:

  • Napisz mejla na adres [email protected], w wiadomości podaj:
    • - imię i nazwisko
    • - numer kontaktowy
    • - numer zamówienia lub numer faktury VAT
    • - informację, jaki produkt zwórcić
  • Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i w wiadomości mejlowej przyślemy Ci numer zgłoszenia (numer XRD)
  • Zapakuj produkt i odeślij go na adres:
    TopOkazje sp. z o.o
    ul. Bojemskiego 25
    42-202 Częstochowa
  • Produkt, który odsyłasz powinien być kompletny. Jeżeli do produktu dołączyliśmy jakieś gratisy – zwracasz je razem z produktem.
  • Produkt odsyłasz na swój koszt.

Oświadczenie o odstąpieniu możesz wysłać także listownie. Razem z nim możesz odesłać produkt, który zwracasz.


Możesz skorzystać z naszego wzoru:

Download file Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Reklamacja u producenta

Jeżeli Twój produkt uległ uszkodzeniu możesz zgłosić reklamację bezpośrednio w serwisie producenta. Nie potrzebujesz do tego karty gwarancyjnej – wystarczy dowód zakupu.

Informacja o tym, jak zgłosić taką reklamację powinna być dołączona do produktu. Jeżeli nie możesz jej znaleźć możesz do nas napisać: [email protected], prześlemy Ci informacje, dzięki którym zgłosisz reklamację.

Skorzystanie z reklamacji producenta jest najszybszą drogą, aby uzyskać pomoc. Możesz skorzystać z naszego pośrednictwa (jak to zrobić przeczytasz niżej), ale wtedy musisz odesłać produkt do nas, my wysyłamy go do serwisu producenta, a następnie wraca on tą samą drogą.

Reklamacja u producenta za naszym pośrednictwem

Jeżeli chcesz, abyśmy zgłosili reklamację w serwisie producenta w Twoim imieniu, postępuj zgodnie z poniższą listą:

Informacja o tym, jak zgłosić taką reklamację powinna być dołączona do produktu. Jeżeli nie możesz jej znaleźć możesz do nas napisać: [email protected], prześlemy Ci informacje, dzięki którym zgłosisz reklamację.

Skorzystanie z reklamacji producenta jest najszybszą drogą, aby uzyskać pomoc. Możesz skorzystać z naszego pośrednictwa (jak to zrobić przeczytasz niżej), ale wtedy musisz odesłać produkt do nas, my wysyłamy go do serwisu producenta, a następnie wraca on tą samą drogą.

Reklamacja u producenta za naszym pośrednictwem

Jeżeli chcesz, abyśmy zgłosili reklamację w serwisie producenta w Twoim imieniu, postępuj zgodnie z poniższą listą:

  • Napisz mejla na adres [email protected], w wiadomości podaj:
    • - imię i nazwisko
    • - numer kontaktowy
    • - numer zamówienia lub numer faktury VAT
    • - informację, jakiego produktu dotyczy usterka
    • - opisz usterkę
  • Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i w wiadomości mejlowej przyślemy Ci numer zgłoszenia (numer XRD) i instrukcję dalszego postępowania.

Pamiętaj

Reklamacja za naszym pośrednictwem trwa dłużej, niż zgłoszona bezpośrednio do producenta, ponieważ produkt musi być wysłany od Ciebie do nas i dopiero do serwisu producenta. Po naprawie serwis wysyła producent do nas, a my do Ciebie.

Reklamacja z tytułu rękojmi

Reklamację z tytułu rękojmi możesz nam zgłosić w dowolnej formie. Zalecamy jednak zgłosić ją mejlowo na adres [email protected].

W mejlu podaj:

  • - imię i nazwisko
  • - numer kontaktowy
  • - numer zamówienia lub numer faktury VAT
  • - informację, jaki produkt chcesz zwrócić
  • - informacje o wadzie
  • - kiedy została wykryta wada
  • - jakiego rozwiązania oczekujesz: naprawy produktu, wymiany produktu na nowy, zwrotu pieniędzy (odstąpienie od umowy), obniżenia ceny produktu (podaj do jakiej kwoty)

Gdy przyjmiemy, Twoje zgłoszenie wyślemy Ci mejla numerem zgłoszenia (numer XRD) i instrukcję dalszego postępowania.