Obsługa klienta
Zasady i regulaminy
Pomoc i kontakt
TopOkazje
Zwroty i reklamacje
Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia napisz do nas mejla [email protected]
Poniżej znajdziesz informacje, jak:
- Zwrócić produkt
- Zgłosić reklamację u producenta
- Zgłosić reklamację u producenta za naszym pośrednictwem
- Zgłosić reklamację z tytułu rękojmi
Zwrot produktu
Produkty kupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od kiedy zamówienie zostanie doręczone. Towar, który zwracasz powinien być pełnowartościowy i nie nosić śladów użytkowania.
Aby zwrócić produkt, prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Aby to zrobić:
- Napisz mejla na adres [email protected], w wiadomości podaj:
- - imię i nazwisko
- - numer kontaktowy
- - numer zamówienia lub numer faktury VAT
- - informację, jaki produkt zwórcić
- Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i w wiadomości mejlowej przyślemy Ci numer zgłoszenia (numer XRD)
- Zapakuj produkt i odeślij go na adres:
TopOkazje sp. z o.o
ul. Bojemskiego 25
42-202 Częstochowa - Produkt, który odsyłasz powinien być kompletny. Jeżeli do produktu dołączyliśmy jakieś gratisy – zwracasz je razem z produktem.
- Produkt odsyłasz na swój koszt.
Oświadczenie o odstąpieniu możesz wysłać także listownie. Razem z nim możesz odesłać produkt, który zwracasz.
Możesz skorzystać z naszego wzoru:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Reklamacja u producenta
Jeżeli Twój produkt uległ uszkodzeniu możesz zgłosić reklamację bezpośrednio w serwisie producenta. Nie potrzebujesz do tego karty gwarancyjnej – wystarczy dowód zakupu.
Informacja o tym, jak zgłosić taką reklamację powinna być dołączona do produktu. Jeżeli nie możesz jej znaleźć możesz do nas napisać: [email protected], prześlemy Ci informacje, dzięki którym zgłosisz reklamację.
Skorzystanie z reklamacji producenta jest najszybszą drogą, aby uzyskać pomoc. Możesz skorzystać z naszego pośrednictwa (jak to zrobić przeczytasz niżej), ale wtedy musisz odesłać produkt do nas, my wysyłamy go do serwisu producenta, a następnie wraca on tą samą drogą.
Reklamacja u producenta za naszym pośrednictwem
Jeżeli chcesz, abyśmy zgłosili reklamację w serwisie producenta w Twoim imieniu, postępuj zgodnie z poniższą listą:
Informacja o tym, jak zgłosić taką reklamację powinna być dołączona do produktu. Jeżeli nie możesz jej znaleźć możesz do nas napisać: [email protected], prześlemy Ci informacje, dzięki którym zgłosisz reklamację.
Skorzystanie z reklamacji producenta jest najszybszą drogą, aby uzyskać pomoc. Możesz skorzystać z naszego pośrednictwa (jak to zrobić przeczytasz niżej), ale wtedy musisz odesłać produkt do nas, my wysyłamy go do serwisu producenta, a następnie wraca on tą samą drogą.
Reklamacja u producenta za naszym pośrednictwem
Jeżeli chcesz, abyśmy zgłosili reklamację w serwisie producenta w Twoim imieniu, postępuj zgodnie z poniższą listą:
-
Napisz mejla na adres [email protected], w wiadomości podaj:
- - imię i nazwisko
- - numer kontaktowy
- - numer zamówienia lub numer faktury VAT
- - informację, jakiego produktu dotyczy usterka
- - opisz usterkę
- Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i w wiadomości mejlowej przyślemy Ci numer zgłoszenia (numer XRD) i instrukcję dalszego postępowania.
Pamiętaj
Reklamacja za naszym pośrednictwem trwa dłużej, niż zgłoszona bezpośrednio do producenta, ponieważ produkt musi być wysłany od Ciebie do nas i dopiero do serwisu producenta. Po naprawie serwis wysyła producent do nas, a my do Ciebie.
Reklamacja z tytułu rękojmi
Reklamację z tytułu rękojmi możesz nam zgłosić w dowolnej formie. Zalecamy jednak zgłosić ją mejlowo na adres [email protected].
W mejlu podaj:
- - imię i nazwisko
- - numer kontaktowy
- - numer zamówienia lub numer faktury VAT
- - informację, jaki produkt chcesz zwrócić
- - informacje o wadzie
- - kiedy została wykryta wada
- - jakiego rozwiązania oczekujesz: naprawy produktu, wymiany produktu na nowy, zwrotu pieniędzy (odstąpienie od umowy), obniżenia ceny produktu (podaj do jakiej kwoty)
Gdy przyjmiemy, Twoje zgłoszenie wyślemy Ci mejla numerem zgłoszenia (numer XRD) i instrukcję dalszego postępowania.