Obsługa klienta
Zasady i regulaminy
Pomoc i kontakt
TopOkazje
Centrum pomocy
Witaj na stronie Centrum Pomocy! Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień i dostaw , płatności i bezpieczeństwa, zwrotów i reklamacji oraz recyklingu i utylizacji.
Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić, gdy zalogujesz się na swoje konto – w zakładce „Moje zamówienia“. Dostaniesz też od nas mejla o każdym nowym etapie Twojego zamówienia.
Czy produkty sprzedawane na stronie są dostępne?
To czy produkt jest dostępny, sprawdzisz na stronie produktu.
Czy mogę ubezpieczyć zakupiony towar?
W TopOkazjach nie sprzedajemy ubezpieczeń do produktów.
Czy mogę zamówić paczkę za granicę?
Nie. Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie zapłacisz:
- przelewem online przez Przelewy24
- przelewem tradycyjnym
- przy odbiorze u kuriera
Przeczytaj więcej o metodach płatności na stronie metodach płatności.
Gdzie znajdę fakturę?
Fakturę elektroniczną wyślemy do Ciebie mejlem, gdy Twoją paczkę odbierze od nas kurier. Fakturę papierową dołączamy do przesyłki.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na [email protected]. Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP – nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt.
Czy mogę kupić produkt na raty?
W TopOkazjach, nie sprzedajemy produktów na raty.
Jak mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli kupiony produkt popsuł się zanim upłynęło 14 dni, od kiedy produkt został do Ciebie doręczony, napisz do nas na adres [email protected]. Jeżeli usterka pojawiła się po 14 dniu, od doręczenia produktu skontaktuj się bezpośrednio z gwarantem sprzętu.
Informacja o tym, jak zgłosić taką reklamację powinna być dołączona do produktu. Jeżeli nie możesz jej znaleźć możesz do nas napisać: [email protected], prześlemy Ci informacje, dzięki którym zgłosisz reklamację.
Więcej informacji o reklamacjach znajdziesz na stronie zwroty i reklamacje.
Jak mogę zwrócić produkt?
Aby zwrócić produkt napisz do nas na adres [email protected]. W mejlu podaj: imię i nazwisko, numer kontaktowy, numer zamówienia lub numer faktury VAT oraz informację, jaki produkt znaleźć, a następnie poczekaj na dalsze informacje. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz na stronie serwisu zwroty i reklamacje.
Co musze mieć, żeby zgłosić reklamację?
Żeby zgłosić reklamację, musisz mieć dowód zakupu. Jeżeli do produktu producent dodał kartę gwarancyjną, ją też przygotuj.
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
Napisz do nas na adres [email protected] – prześlemy Ci infrormację o Twoim zgłoszeniu. O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem.
Otrzymałem z serwisu dokument o nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?
Wyślij dokument do nas na adres [email protected]. Sprawdzimy go, a dalsze instrukcje wyślemy do Ciebie w odpowiedzi.
Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym?
Jeśli kupujesz nowy sprzęt, możesz bezpłatnie oddać nam zużyty sprzęt tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach.
Czy możesz oddać nam zużyty sprzęt, jeśli jednocześnie kupujesz nowy?
Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Twój zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach, co nowy. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy monitor, możesz oddać nam swój stary monitor.
W jakim stanie powinien być sprzęt, który oddajesz?
Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia smartfona z wylaną baterią.
Jak przekazać nam zużyty sprzęt przy zakupach z dostawą?
Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – napisz na [email protected]. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu.
Gdzie możesz oddać nieduży zużyty sprzęt, jeśli nie kupujesz nowego?
Zgodnie z prawem, nieduży zużyty sprzęt możesz za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych. Chodzi o sklepy, których powierzchna handlowa przekracza 400 m². Zasada ta dotyczy takiego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25 cm. Nieduży zużyty sprzęt możesz oddać nawet wtedy, gdy nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju.
Gdzie możesz oddać bezpłatnie zużyty sprzęt w pozostałych przypadkach?
Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju oraz jeden z wymiarów sprzętu przekracza 25 cm – zanieś zużyty sprzęt do jednego z punktów selektywnej zbiórki odpadów. W punktach możesz zostawić bezpłatnie zarówno większy, jak i drobny sprzęt elektroniczny lub elektryczny.
Dlaczego powinniśmy dbać o recykling sprzętu w gospodarstwach domowych?
Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy.
Za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem odpowiadają nie tylko przedsiębiorcy, ale także
konsumenci. Dlatego ważne jest, żeby w Twoim domu segregować i utylizować stary sprzęt w odpowiedni
sposób. Dzięki temu pomagasz chronić środowisko. Wiele cennych surowców, z których zrobione są
urządzenia, można ponownie wykorzystać.
Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu
zbiórki takich urządzeń.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz?
Jeśli poniżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytania, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub zadzwoń pod numer 34 37 38 499.